Cambodja 2014 - Reisverslagen van Evelien - WaarBenJij.nu Cambodja 2014 - Reisverslagen van Evelien - WaarBenJij.nu
Cambodja 2014

Na de vakantie in Tunesië en Maleisië dit jaar, is nu Cambodja aan de beurt! Dit keer niet voor een 'pretvakantie' of rondreis, maar om als vrijwilliger aan de slag te gaan.

Omdat ik vanuit Nederland nu al druk bezig ben met de voorbereidingen, en het donatiepotje bij Bloemisterij Leo Sleutjes, wil ik jullie alvast vertellen wat dit vrijwilligerswerk in gaat houden, zo kun je uiteindelijk zien waar de donatie terecht is gekomen.

Op 28 februari vlieg ik naar Cambodja om daar vrijwilligerswerk te gaan doen, bij een non-profit organisatie die gratis kinderopvang biedt voor kinderen tot 5 jaar. Zo krijgen ouders de mogelijkheid om te werken en voor het gezin te zorgen, en hebben de kinderen uiteindelijk meer kans op nascholing, en aanzienlijk minder kans om de seksuele industrie (die helaas nog steeds erg aanwezig is in Cambodja) in te gaan.

Ik heb super veel zin om mijn steentje bij te dragen, en plaats vanaf Februari af en toe een reisverslag vanuit Cambodja.

Heel veel groetjes,
Evelien

Recente Reisverslagen:

11 April 2014

Angkor...Wat?! En nog veel meer, Cambodja 2014!

16 Maart 2014

Update vanuit Cambodja!
Evelien

Een klein reisdagboek over mijn stage in Spanje bij Residencia Rojales!

Actief sinds 21 Aug. 2012
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 20813

Voorgaande reizen:

28 Februari 2014 - 15 April 2014

Cambodja 2014

03 September 2012 - 30 November 2012

Stage in Spanje

Landen bezocht: